13 Aralık 2009 Pazar

Benim Mekan :)

Burası benim günümün büyük bir bölümünü geçirdiğim işyerim arkadaşlar.Bir-net internet :)
İlk olarak eşimle birlikte açıp işlettiğimiz bu internet cafeyi şu an tek başıma işletmekteyim.Eşim pc,pc parçaları satışı yapmak üzere ayrı bir dükkan açtı bir sene kadar önce.O günden bu yana Bir-net internet cafe benim üzerime kaldı :) Sizin için işyerimden bi kaç kare ekledim alta ...

Burası dükkanımızın girişi ...











Son olarak ta kendi masamı eklemek istedim.Misafirlerimi ağırladığım,işlerimi yürüttüğüm,arkadaşlarımla sohpet ettiğim tek köşem.
İşte böyle canlar hayatımın önemli bir kısmının geçtiği yeri tanıttım sizlere.Diğer bir deyişle misafirim oldunuz.Peki beğendiniz  mi acaba ?

2 yorum:

Tazekahve dedi ki...

Canımcım yakından tanıdığım bi yeri ziyaret ettim yeniden.Ne günlerimiz geçti orda senle.Öpüldün balım...

kahve molası dedi ki...

evet şeker parçasıı süper vakit geçirridik en yakın zamanda bekliyorum eski günleri öpüldün canımm...